grey coat

Jeden z moich ulubionych dni w roku to zdecydowanie mikołajki. 6.12 kojarzy mi się nie tylko z nadchodzącymi świętami bożonarodzeniowymi,...


Jeden z moich ulubionych dni w roku to zdecydowanie mikołajki. 6.12 kojarzy mi się nie tylko z nadchodzącymi świętami bożonarodzeniowymi, ale i ze śniegiem i ciepłą atmosferą. Co do tego środkowego czynnika to jeszcze daleko w moim mieście, ale mam nadzieję, że już niebawem biały puch pokryje ulice Poznania.
Na razie zostawiam Was z jednym z moich ulubionych zestawów w ostatnich dniach- czarne klasyczne rurki, bluzka z mini golfem i szara narzutka. Pasek, okulary, zegarek oraz torebka są dodatkami, które nadają wyrazu całemu zestawowi. I chyba powoli przekonuję się do łączenia srebra ze złotem, i na odwrót. :)



Buty- Tamaris| Płaszcz- klik | Spodnie- Cubus | Bluzka- Kapphal


You Might Also Like

17 comments

  1. U nas w Łodzi też nie ma jeszcze śniegu. Prześliczna torebka!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Madrycie nigdy nie ma śniegu ;< przez co atmosfera świąteczna jest mniej odczuwalna..

    Stylizacja śliczna! Torebka i zegarek bardzo ładne plus ostatnio takie sweterki mi się coraz bardziej podobają. Ale do połączenia złota i srebra chyba się nigdy nie przekonam haha. Jesteś naprawde śliczna ;*

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem do kogo się odezwę, jak będę planować swoją wycieczkę do Madrytu! :) Dziękuję za Twoje odwiedziny, buziaki :*

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Pasują Ci takie kolory :)

    Zapraszam częściej do mnie :)
    vikki1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wlasnie pelno sniegu z checia oddam! ;) Swietny plaszczyk :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Lubię takie zestawienia i często tworzę coś podobnego. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka , zakochałam się w niej
    Zapraszam na nowy post ,
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? , jeśli tak to zacznij i daj znać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie proste, minimalistyczne zestawienia, bo czasem nie ma co kombinować. wyglądasz świetnie i ładnie się uśmiechasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tej torebce ! Świetnie wyglądasz :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W Holandii też raczej śniegu nie zobaczę tej zimy, ale to nawet dobrze, bo nie przepadam za nim ;)
    Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, więc klikłam z przyjemnością w link.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!
    zapraszam do siebie:
    agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszczyk i torebka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie. Mam nadzieję, że zajrzysz tutaj jeszcze nie jeden raz. :) Zostaw linka do siebie :)!

Thanks you so much for your visiting. I hope, that you will come back to my site. Add link to your page :)!