BAG FROM PARFOIS


Nie wiem, ale tak na prawdę nie wiem, jak to się dzieje, że nie mam ostatnimi czasy totalnie czasu, żeby zajrzeć na stronę, ale mam nadzieję, że od 22 lutego będę mogła tutaj wrócić na tyle, żeby zacząć realizować swoje marzenie. Z racji tego, że montowałam dzisiaj swój pierwszy w życiu filmik poklatkowy, zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, które posłużyły mi do montażu tego filmiku. W roli głównej: Torebka z Parfois. Powiem Wam szczerze, że kupując tę torebkę kierowałam się potrzebą mienia "małej, fajnej, a zarazem pojemnej torebki". Oczywiście w czerni. Nie większe było moje zaskoczenie, gdy kilka dni potem przeglądałam ELLE, w którym wspomniane jest o największym hicie nadchodzącego sezonu, a mianowicie o: mini torebkach, ale takich mini mini. To był czysty strzał w dziesiątkę pod znakiem SALE :). Życzę Wam na końcówkę wyprzedaży takich samych. 


You Might Also Like

4 comments

  1. przepiękna ta torebka, napatrzeć się nie mogę :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka! Takie malutkie torebeczki na najpotrzebniejsze rzeczy są najlepsze, bo po co wszędzie nosić dużą torbę, a w niej 2 rzeczy i resztę powietrza? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie. Mam nadzieję, że zajrzysz tutaj jeszcze nie jeden raz. :) Zostaw linka do siebie :)!

Thanks you so much for your visiting. I hope, that you will come back to my site. Add link to your page :)!